Личен Асистент (м/ж)
ХЕЛФЕН е водеща компания за почасови домaшни грижи и подкрепа на хора от всички възрасти. Даваме възможност за стабилна заетост на лица, избрали да се реализират в сферата на социалните услуги в София и страната.
Личен Асистент в София (м/ж)
✪ Характерни дейности и отговорности за професията Личен Асистент:
• Съдействие и помощ в ежедневието.
• Почистване на жилището, пране и готвене.
• Пазаруване и придружаване извън дома.
• Осигуряване на емоционална подкрепа и компания.
• Следене и сигнализиране при промени в здравословното състояние.
✪ Необходими умения и качества:
• Желание за работа с хора и полагане на грижа за тях.
• Емпатия, търпение и добри комуникационни умения.
• Добронамерена, лоялна и отговорна личност.
• Способност за бързо вземане на решения в критични ситуации.
• Умения за управление на времето.
✪ Изисквания за кандидатстване:
• Предишен опит като болногледач, личен асистент или сходна длъжност придобита в България или чужбина.
• Диплома – медицинска сестра, акушер, болногледач или сходна квалификация.
• Препоръка от предишна работа или клиенти.
✪ Предложение:
• Съдействие за придобиване на професионална квалификация “Личен Асистент”.
• Гъвкаво работно време и почасова заетост.
• Редовно и реално заплащане на час и осигуровки.
• Граждански или трудов договор с Хелфен ЕООД.
Моля изпратете автобиография, като кандидатствате по обявата. Посетете нашият уебсайт за повече подробности свързани с работата в ХЕЛФЕН.
Ще се свържем с всеки удобрен кандидат, за следваща стъпка в подбора.
В случай че имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.
Тел: 0876 451 000